Navy Wives Stick Together

Us Navy wives need to stick together, for our husbands aren't always there. So come in and meet new people who live the same life you do. There the best friends you'll ever have.
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 What have you gotten your so addicted to?

Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
mjrose514
NWST Training Course 101
NWST Training Course 101


Number of posts : 276
Age : 33
Location : N. Charleston, SC
Registration date : 2008-06-29

PostSubject: What have you gotten your so addicted to?   Wed Jul 02, 2008 1:58 am

Ok ladies random I know, but hwat have you gotten your so's addicted to? I got mine addicted to smoothies, lord we go through fazes where every night he asks "for one of those slushy things" lol so cute ❤
Back to top Go down
View user profile
UncleSamWifey
Mod
Mod
avatar

Number of posts : 498
Age : 34
Location : Alexandria,VA
Moods :
Different Groups :
Registration date : 2008-06-07

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Wed Jul 02, 2008 9:28 am

DH is waaaay meterosexual now.He uses Pureology Shampoo/Conditioner (eeeeexpensive vegan haircare line),and is super particular about his shaving cream.It is pretty funny.
Back to top Go down
View user profile
Rachel
NWST Girl all The Way!!
NWST Girl all The Way!!
avatar

Number of posts : 714
Age : 32
Location : Fort Belvoir, VA
Registration date : 2008-06-12

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Wed Jul 02, 2008 11:12 am

OMG! pureology. pfft i dont even use that on my hair. and hes in the military! he cant have that much hair to even wash! i cant blame him though, my mom uses it and its good stuff. i got my hubby loving smoothies too! he used to be so judgemental about them and think they were gross but then i got him to try one and hes pretty much a smoothie connoisseur and i dont even drink them anymore! but other than that probably movies. he used to never watch movies, only tv, and now we're both addicts.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mrsfee
Kim04
NWST Training Course 101
NWST Training Course 101
avatar

Number of posts : 358
Age : 31
Location : Daytona Beach/Tampa, FL
Registration date : 2008-06-27

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Wed Jul 02, 2008 11:25 am

metresexual, lol.

DB loves doritos now! so wierd, but he loves any dorito ever known to man.
Back to top Go down
View user profile
UncleSamWifey
Mod
Mod
avatar

Number of posts : 498
Age : 34
Location : Alexandria,VA
Moods :
Different Groups :
Registration date : 2008-06-07

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Wed Jul 02, 2008 6:26 pm

Rachel wrote:
OMG! pureology. pfft i dont even use that on my hair. and hes in the military! he cant have that much hair to even wash! i cant blame him though, my mom uses it and its good stuff. i got my hubby loving smoothies too! he used to be so judgemental about them and think they were gross but then i got him to try one and hes pretty much a smoothie connoisseur and i dont even drink them anymore! but other than that probably movies. he used to never watch movies, only tv, and now we're both addicts.

Well he got oc sprayed awhile back for security,and they couldn't wear any sunscreen...so sure enough his buzzed head self got sunburnt REALLY bad.So once it was in the peeling stage we had to buy a scalp exfoliator by Bain De Terre,and use that for awhile.His scalp is still itchy so I have him on the Pureology.

I use to work for a few salons so I still have a good box full of shampoos,conditioners,and product.So we're just trying to make a dent in all of it before I buy new stuff.
Back to top Go down
View user profile
NavyWifey07 *Naomi*
Mod
Mod
avatar

Number of posts : 284
Age : 36
Location : Franklin, Virginia
Different Groups :
Registration date : 2008-06-04

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Wed Jul 02, 2008 7:27 pm

I would have to say Spam with Mac & Cheese..............he is always asking if we can have it to dinner!

_________________


~ Wife To Tyson
~ Momma To Sierra, Jerry, & Timmy
~ Momma To Furbabies Cali, Karma, & SoCo

~Beautiful Diva Minerals~
www.beautifuldiva.com/reps/page/naomiwetterstrom.html
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/nlholden81
Rachel
NWST Girl all The Way!!
NWST Girl all The Way!!
avatar

Number of posts : 714
Age : 32
Location : Fort Belvoir, VA
Registration date : 2008-06-12

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Wed Jul 02, 2008 8:36 pm

ouch...sunburnt scalp sucks! i remember from when i was a kid and my mom doing pig tail french braids in my hair when we would go to the beach, then getting home in the shower and trying to wash my hair and that part in the middle of my head just being toasted :!: man i would love to work for a salon and get discounts on all the products. they probably wouldnt even have to give me a paycheck, at the end of the day id just take home a new product lol.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mrsfee
mjrose514
NWST Training Course 101
NWST Training Course 101


Number of posts : 276
Age : 33
Location : N. Charleston, SC
Registration date : 2008-06-29

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Thu Jul 03, 2008 8:17 pm

lol, you guys make me laugh, The sunburn sucks, that's gotta be one of the worst places, though probably worse for a girl than a guy.
and spam and mac and cheese, interesting lol I'm not a big spam fan lol
Back to top Go down
View user profile
UncleSamWifey
Mod
Mod
avatar

Number of posts : 498
Age : 34
Location : Alexandria,VA
Moods :
Different Groups :
Registration date : 2008-06-07

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Thu Jul 03, 2008 8:45 pm

mjrose514 wrote:
lol, you guys make me laugh, The sunburn sucks, that's gotta be one of the worst places, though probably worse for a girl than a guy.
and spam and mac and cheese, interesting lol I'm not a big spam fan lol

Spam scares me :affraid:
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Thu Jul 03, 2008 10:07 pm

my guy is now addicted to sushi...and chipotle....and cats..


he used to hate sushi, but i love it, so i made him eat it enough that he loves it now haha...

and he never had a cat before, but when we started dating, he would come over to my house early in the morning and i would still be asleep, snuggling my cat, and he soon fell in love with snuggly cats.
Back to top Go down
Kim04
NWST Training Course 101
NWST Training Course 101
avatar

Number of posts : 358
Age : 31
Location : Daytona Beach/Tampa, FL
Registration date : 2008-06-27

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Thu Jul 03, 2008 10:29 pm

I LOVE sushi :)

snuggly cats! that's so cute!!!
Back to top Go down
View user profile
Rachel
NWST Girl all The Way!!
NWST Girl all The Way!!
avatar

Number of posts : 714
Age : 32
Location : Fort Belvoir, VA
Registration date : 2008-06-12

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Thu Jul 03, 2008 10:34 pm

we do mac n cheese with cut up hot dogs...but only hebrew national! theyre kosher.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mrsfee
Kim04
NWST Training Course 101
NWST Training Course 101
avatar

Number of posts : 358
Age : 31
Location : Daytona Beach/Tampa, FL
Registration date : 2008-06-27

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Thu Jul 03, 2008 10:35 pm

OMG you like hebrew national hot dogs too??? my whole family loves those! i had those for dinner on monday :)
Back to top Go down
View user profile
Rachel
NWST Girl all The Way!!
NWST Girl all The Way!!
avatar

Number of posts : 714
Age : 32
Location : Fort Belvoir, VA
Registration date : 2008-06-12

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Thu Jul 03, 2008 10:40 pm

haha theyre the only kind of hot dogs we will eat. once my hubby found out what was in other hot dogs he was so grossed out! so now we only eat those. we pretty much have hot dogs once a week. theyre delicious and easy. i have to admit though i miss cheese dogs from when i was a kid.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mrsfee
Kim04
NWST Training Course 101
NWST Training Course 101
avatar

Number of posts : 358
Age : 31
Location : Daytona Beach/Tampa, FL
Registration date : 2008-06-27

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Thu Jul 03, 2008 10:46 pm

hot dogs once a week? omg when is hot dog night next week? let me know i'll be there, lol haha
Back to top Go down
View user profile
Rachel
NWST Girl all The Way!!
NWST Girl all The Way!!
avatar

Number of posts : 714
Age : 32
Location : Fort Belvoir, VA
Registration date : 2008-06-12

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Thu Jul 03, 2008 10:51 pm

haha i usually make em for lunch. cuz i pack a lunch for scott everyday but sometimes he comes home and hes like, omg im STARVING! so i have to do something real quick so its usually hot dogs lol. we just boil em. i dont do the whole bbq thing, thatd be ridiculous lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mrsfee
Kim04
NWST Training Course 101
NWST Training Course 101
avatar

Number of posts : 358
Age : 31
Location : Daytona Beach/Tampa, FL
Registration date : 2008-06-27

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Thu Jul 03, 2008 10:53 pm

you pack him a lunch?? OMG that is so cute :) i just boil mine as well, im too impatient to do the bbq, i'd rather eat good food than wait a long time for great food... sometimes, lol
Back to top Go down
View user profile
Rachel
NWST Girl all The Way!!
NWST Girl all The Way!!
avatar

Number of posts : 714
Age : 32
Location : Fort Belvoir, VA
Registration date : 2008-06-12

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Thu Jul 03, 2008 10:58 pm

hehe totally. if i start planning a meal before im actually hungry, then i can wait for great food. but if im already hungry, no way. i need to eat NOW! yah i pack him a lunch :) hehe and i make him breakfast every morning! hes so spoiled lol. but its ok cuz i am too heh.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mrsfee
Kim04
NWST Training Course 101
NWST Training Course 101
avatar

Number of posts : 358
Age : 31
Location : Daytona Beach/Tampa, FL
Registration date : 2008-06-27

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Thu Jul 03, 2008 11:02 pm

you pack him a lunch AND you make him breakfast every morning? wow, you're nominated for best wife of the year award with everyone else!!! lol
Back to top Go down
View user profile
Rachel
NWST Girl all The Way!!
NWST Girl all The Way!!
avatar

Number of posts : 714
Age : 32
Location : Fort Belvoir, VA
Registration date : 2008-06-12

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Thu Jul 03, 2008 11:05 pm

awww thanks :) i try. i mean i dont work or anything so thats kinda my job. to make sure hes taken care of. when he gets out of line i always threaten i am going to look for a full time job and hes like NO NO NO! hahaha
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mrsfee
Kim04
NWST Training Course 101
NWST Training Course 101
avatar

Number of posts : 358
Age : 31
Location : Daytona Beach/Tampa, FL
Registration date : 2008-06-27

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Fri Jul 04, 2008 12:21 am

HAHA, that's hilarious!!! i'm going to get my degree but i prob won't get a job for a year or two bc i'll be moving around with DB :) and i'd much rather be with him than have a job right now...
Back to top Go down
View user profile
Rachel
NWST Girl all The Way!!
NWST Girl all The Way!!
avatar

Number of posts : 714
Age : 32
Location : Fort Belvoir, VA
Registration date : 2008-06-12

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Fri Jul 04, 2008 12:26 am

for shizzle. thats how i feel. we've been apart for so long i honestly dont even like being out of the house when hes gone. and i NEVER used to be like that. i was the independent girl that went and did whatever with my girlfriends and came home whenever i wanted lol. but now im like i dont even want to go to the grocery store when hes home lol.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mrsfee
Kim04
NWST Training Course 101
NWST Training Course 101
avatar

Number of posts : 358
Age : 31
Location : Daytona Beach/Tampa, FL
Registration date : 2008-06-27

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Fri Jul 04, 2008 12:34 am

for shizzle, lol you crack me up.

aww :) i know what you mean about grocery shopping! the first weekend DB wasn't here and i went to the store all lonesome it was really sad, lol. and i never thought buying food would be sad! i love me some food
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Fri Jul 04, 2008 12:43 am

cant say i really have gotten him addicted to anything. lol
Back to top Go down
Kim04
NWST Training Course 101
NWST Training Course 101
avatar

Number of posts : 358
Age : 31
Location : Daytona Beach/Tampa, FL
Registration date : 2008-06-27

PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   Fri Jul 04, 2008 12:46 am

hmm. what's he gotten you addicted to? lol
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: What have you gotten your so addicted to?   

Back to top Go down
 
What have you gotten your so addicted to?
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Marijuana and my mom
» Addicted to Skill
» #2 | Addicted to Skill - Red Blue Star
» Addicted to Skill

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Navy Wives Stick Together :: Liberty Time :: Kick Back, Relax, and Have Fun!-
Jump to: